Doet het dat? Er waren zelfs spionagefoto's van de vervanging ervan?! Of het precies hetzelfde karakter is als de SS, wie weet, maar de gematigde output wijst meer op SS-achtig dan op Pani V2-achtig.Niemand weet het op dit moment...maar het lijkt twijfelachtig. (Ik hoop dat ik het mis heb!!!)
Dezelfde conversatie op de Facebook-pagina van DOCSA…Conventionele klepveren, dus geen desmo, maar geen verhoging van de klepcontrole-intervallen. Distributiekettingen behouden van superquadro.
ja, voor mij klinkt een mix van sportiviteit tussen de SS en V2 ideaal, zolang het niet zo oncomfortabel is als de V2.@Dino de Laurentiis Mijn gok is nog steeds MS V2, Sport Bike V2 (maar minder agressief dan de huidige V2), maar geen SuperSport. Hoewel het mogelijk is, misschien, dat de 120 pk Sport Bike-versie meer op het circuit gericht is en de 115 pk Sport Bike meer op de VFR lijkt, en met bagage?
We zullen zien!!! Spannend!
Die eerste foto (geen rijder) is een beetje vreemd, aangezien er niemand op zit maar de zijstandaard omhoog staat.Weet niet zeker of die foto's echt zijn... maar de laatste twee lijken het wel te zijn. Kan zelfs zien wat de nieuwe swingarm lijkt te zijn.
En toch toont een van de foto's in de link van triplesapper riemen. Zeer verwarrend.Het lijkt erop dat de huidige Superquardro V2 aan de basis van de motor tandwielen heeft naar een korte ketting, en dan aan de bovenkant van de ketting naar tandwielen naar nokkenassen.
Terwijl de nieuwe V2-motor blijkbaar een ketting direct naar de nokkenassen heeft. Dus niet gerelateerd aan de huidige Superquardro V2-configuratie.