Ducati SuperSport Forum banner

Interested in a cruise control for 950S

21 - 40 of 65 Posts
Mijn BMW draait het gaspedaal niet als het wordt gebruikt. Nog nooit eerder gehoord.

Discussion starter · #22 ·
Nee, voor mij niet. Ik had een BMW R1200RT met cruise control en heb het maar een paar keer gebruikt - ik hou er niet van dat de gashendel uit zichzelf onder mijn hand draait en er zijn sowieso niet veel veilige opties om het in druk verkeer te gebruiken. Bovendien lijkt cruise control op een Ducati weer een stap verder weg van de betrokkenheid van de rijder. Ik ben dol op deze motor (2023 950S), maar hij heeft al genoeg elektronische rijhulpmiddelen.
Alle nieuwere motoren hebben een elektronische gashendel, dus geen beweging met de gashendel. Persoonlijk ga ik, aangezien ik de zijkoffers heb, wel op langere roadtrips met mijn SS. Mijn 67-jarige polsen hebben een beetje rust nodig, dus CC zal fijn voor me zijn. Ieder het zijne!

Persoonlijk, aangezien ik de fietstassen heb, ga ik op langere roadtrips met mijn SS. Mijn 67-jarige polsen hebben een beetje rust nodig, dus CC zal fijn voor me zijn.
Hier ook. Hoewel ik nog geen zestig ben ;)

• Like
Reactions: Oldrider
Nee, voor mij niet. Ik had een BMW R1200RT met cruise control en heb het maar een paar keer gebruikt - ik hou er niet van dat het gas uit zichzelf onder mijn hand draait en er zijn sowieso niet zo veel veilige opties om het in druk verkeer te gebruiken. Bovendien lijkt cruise control op een Ducati gewoon weer een stap verwijderd van de betrokkenheid van de rijder. Ik ben dol op deze motor (2023 950S), maar hij heeft al genoeg elektronische rijhulpmiddelen.
Onze motor heeft een elektronische gasklep. Dus het gas zou niet bewegen terwijl de CC was ingeschakeld.

Mijn fiets staat nu in Calgary met Veridian. We proberen een idee te krijgen van hoeveel mensen er geïnteresseerd zouden zijn om er een te kopen.
Is het bedrijf al teruggekomen op de cruise control voor de 950? Er staan nog steeds maar 6 geïnteresseerden op hun website, terwijl we 18 positieve reacties hebben op de enquête.

Discussion starter · #27 ·
Hier is het laatste nieuws:

"We hebben de bedrading uitgevogeld en de software leest de motorfiets correct uit.
Ik ga dezelfde PID-versterkingswaarden gebruiken als de Multistrada 950, dit zou een goed uitgangspunt moeten zijn voor de "agressiviteit" van de feedbacklus. Mogelijk moet het systeem worden verzacht als de SuperSport ECU-tuning aanzienlijk agressiever is dan de Multistrada.
Dus op dit moment moet ik wachten op wat mooier weer om een testrit te maken. Het zou slechts ongeveer 50 km testen moeten zijn."

Ik zal iedereen laten weten wanneer het voltooid is.

Hier is het laatste nieuws:

"We hebben de bedrading uitgevogeld en de software leest de motorfiets correct uit.
Ik ga dezelfde PID-versterkingswaarden gebruiken als de Multistrada 950, dit zou een goed uitgangspunt moeten zijn voor de "agressiviteit" van de feedbacklus. Mogelijk moet het systeem worden verzacht als de SuperSport ECU-tuning aanzienlijk agressiever is dan de Multistrada.
Dus op dit moment moet ik wachten op wat mooier weer om een testrit te maken. Het zou slechts ongeveer 50 km testen moeten zijn."

Ik zal het iedereen laten weten wanneer het is voltooid.
Geweldig. Zeker geïnteresseerd.

Discussion starter · #30 ·
De mijne zou deze week hier moeten zijn. De meeste eenheden zullen 5 weken niet beschikbaar zijn, omdat Veridian Euro 5-connectoren moet bestellen. Maar de mijne heeft een Euro 4. Ik hoef alleen maar te wachten op de installatievideo.
Naar welke fiets verwijst u als u zegt dat de uwe er over een week zal zijn?

Discussion starter · #32 ·
Krijg je het van Veridian?

Discussion starter · #34 ·
Ik zal ze moeten bellen, aangezien ze mijn fiets gebruiken als testobject voor de CC. Een paar dagen geleden hadden ze de tests nog niet voltooid.

• Like
Reactions: OneNiner
Kunt u alstublieft navragen bij Veridian of de CC met een CE-certificering verkrijgbaar is? Als het er geen heeft, wordt het vernietigd bij aankomst op een douanekantoor in de EU, tenzij u gewoon geluk heeft en ze uw pakket niet controleren.

• Angry
Reactions: LowRyter
Makkelijk te monteren en ziet er geweldig uit. Ik heb de controller geplaatst waar ik de LED kan zien tijdens het rijden. Testen werkt volgens Veridian. Heb het nog niet kunnen testen. Hoop dit weekend.

View attachment 52178
View attachment 52179
Dus de controller wordt dan aangesloten op de diagnoseconnector?
Remkoppeling om uit te schakelen?
Tik omhoog en omlaag om de snelheid aan te passen?
Het zou cool zijn als de led in de schakelaar zat.

De LED is ingebouwd in de controller en staat los van de USBC-diagnose, maar in dezelfde eenheid. Ja, het hebben van het lampje op de schakelaar zou een verbetering zijn. Maar ik hoef alleen maar een beetje naar voren te leunen om het te zien.

Kunt u alstublieft navragen bij Veridian of de CC met een CE-certificering kan worden verkregen? Als het er geen heeft, wordt het vernietigd bij aankomst op een douanekantoor in de EU, tenzij u gewoon geluk heeft en ze uw pakket niet controleren.
U kunt de contactgegevens van Veridian vinden op hun website b

21 - 40 of 65 Posts