Ducati SuperSport Forum banner

Interested in a cruise control for 950S

41 - 60 of 65 Posts
Perfect - bijna. Net terug van een rit van 100 ml. Bij inschakeling hield de Veridian Cruise mijn snelheid binnen 1 mph van het ingestelde punt. Elke druk op de versnellings- of vertragingsknoppen veranderde de snelheid met 2 mph. Allemaal ERG soepel. Zelfs het indrukken van de hervattingsknop in de 3e versnelling wanneer de snelheid 20 mph onder de ingestelde snelheid lag.

Een verrassing: de quickshifter annuleert de cruise. Niet echt een probleem als je het verwacht. Druk gewoon op hervatten in de juiste versnelling.

De soepelste manier om te annuleren is door het gaspedaal te gebruiken tot 5% boven de ingestelde snelheid. Elke andere annuleringsmethode sluit onmiddellijk het gas af tot het ingestelde punt. Meestal rijd je met het gaspedaal dicht. Niet gevaarlijk, maar kan een beetje abrupt zijn.

Ik weet niet zeker of het vereist is door een bepaalde regelgeving; maar de handmatige annuleerknop is volledig overbodig. Ik kan geen reden bedenken om hem... expres te gebruiken. Maar het is heel gemakkelijk om hem per ongeluk in te drukken wanneer je probeert op de +/- knoppen te drukken. Als ik één verandering zou kunnen aanbrengen, zou ik de annuleerknop vervangen door de LED.

Over het algemeen erg onder de indruk. De beste dollars die ik aan een upgrade heb besteed.

Een verrassing; de quickshifter annuleert de cruise control. Geen echt probleem als je het verwacht. Druk gewoon op hervatten in de juiste versnelling.
Zowel mijn Triumph als mijn KTM cruise control doen hetzelfde, net als mijn Tracer GT. Moet wel iets van de fabrikant zijn, denken ze dat het moet doen.

De soepelste manier om te annuleren is om het gaspedaal te gebruiken tot 5% boven de ingestelde snelheid. Elke andere annuleringsmethode sluit onmiddellijk het gas naar het ingestelde punt. Meestal rijd je met het gas dicht. Niet gevaarlijk, maar kan een beetje abrupt zijn.
Mijn KTM is hier ECHT slecht in en ik vond jouw methode ook de beste manier om te annuleren. Misschien is het een twin-ding, want het is niet zo abrupt als de Triumph triple.

Blij dat dit eindelijk beschikbaar is, maakt een geweldige motor ongelooflijk.

Wow, het moet tarieftijd zijn, de prijs ging met 102$ omhoog naar 409$, ik heb vooraf besteld en het was 307$
409 is CAD en 307 is USD

Discussion starter · #52 ·
Keith, je hebt gelijk!

Zowel mijn Triumph als mijn KTM cruise doen hetzelfde, net als mijn Tracer GT. Moet wel iets van de fabrikant zijn, denken ze dat het moet doen.

Mijn KTM is ERG slecht hiermee en ik vond jouw methode ook de beste manier om te annuleren. Misschien een twin-ding omdat het niet zo abrupt is als de Triumph triple.

Blij dat dit eindelijk beschikbaar is, maakt een geweldige motor ongelooflijk.
Mijn GTI houdt de cruise aan als je de koppeling intrapt en van versnelling wisselt. Wou dat mijn Triumph dat deed!

De Veridian CC besteld voor mijn 2019 939, besteld afgelopen zaterdag & vandaag (zondag) aangekomen in Sydney. Veridian reageerde zeer snel op mijn vragen, dus hulde aan hen. Helaas krijg ik pas volgende week vrijdag de kans om het te installeren vanwege verplichtingen. Ik heb een paar foto's van het 'unboxing' toegevoegd, let op de 939-specifieke 4-pins stekker (gele basis). De laatste 2 foto's zijn van mijn eigen connector.

Bestelde de Veridian CC voor mijn 2019 939, besteld afgelopen zaterdag & vandaag (zondag) aangekomen in Sydney. Veridian reageerde zeer snel op mijn vragen, dus hulde aan hen. Helaas krijg ik pas volgende week vrijdag de kans om het te installeren vanwege verplichtingen. Ik heb een paar foto's van het 'unboxing' toegevoegd, let op de 939-specifieke 4-pins stekker (gele basis). De laatste 2 foto's zijn van mijn eigen connector.
Werkt goed op mijn 939. De enige waarschuwing is dat de "defeat"-knop een beetje plakkerig is en een paar tikken nodig kan hebben. Misschien raak ik "set" of "resume" met mijn handschoenen aan? Wees gewoon voorzichtig of negeer het helemaal en gebruik de remmen of het gaspedaal om het uit te schakelen. De "resume" en "set" werken zeer goed. De krachtige motor heeft geen probleem om een constante snelheid aan te houden.

Image
Ik heb de atlas en de gashendelvergrendeling op een gegeven moment gebruikt en ze blijven een kleine input nodig hebben. Dit is echt in staat om de snelheid constant te houden (bergop en bergaf), waar het voor bedoeld is. Zoals @LowRyter vermeldt, "tik" ik persoonlijk op de voorrem om het systeem te ontladen. Ik heb geprobeerd de middelste annuleerknop te gebruiken en daadwerkelijk te versnellen door op het gaspedaal te trappen. Over het algemeen is het een erg leuke optie als je een snelwegrit maakt.

41 - 60 of 65 Posts