Mijn fiets staat nu in Calgary met Veridian. We proberen een idee te krijgen van hoeveel mensen erin geïnteresseerd zouden zijn om er een te kopen.
Zowel mijn Triumph als mijn KTM cruise control doen hetzelfde, net als mijn Tracer GT. Moet wel iets van de fabrikant zijn, denken ze dat het moet doen.Een verrassing; de quickshifter annuleert de cruise control. Geen echt probleem als je het verwacht. Druk gewoon op hervatten in de juiste versnelling.
Mijn KTM is hier ECHT slecht in en ik vond jouw methode ook de beste manier om te annuleren. Misschien is het een twin-ding, want het is niet zo abrupt als de Triumph triple.De soepelste manier om te annuleren is om het gaspedaal te gebruiken tot 5% boven de ingestelde snelheid. Elke andere annuleringsmethode sluit onmiddellijk het gas naar het ingestelde punt. Meestal rijd je met het gas dicht. Niet gevaarlijk, maar kan een beetje abrupt zijn.
Wat is de website?Net voorbesteld op de site verzending 5/1
409 is CAD en 307 is USDWow, het moet tarieftijd zijn, de prijs ging met 102$ omhoog naar 409$, ik heb vooraf besteld en het was 307$
wacht tot de tarieven morgen ingaan. 🤥409 is CAD en 307 is USD
Gebruikt u de juiste valuta? Ik denk dat 407 in Canadese dollars is. Zodra u een Amerikaans adres invoert, zou het moeten veranderen in $307 US.Wow, het moet tarieftijd zijn, de prijs ging omhoog met 102$ naar 409$. Ik heb vooraf besteld en het was 307$
View attachment 52198
Mijn GTI houdt de cruise aan als je de koppeling intrapt en van versnelling wisselt. Wou dat mijn Triumph dat deed!Zowel mijn Triumph als mijn KTM cruise doen hetzelfde, net als mijn Tracer GT. Moet wel iets van de fabrikant zijn, denken ze dat het moet doen.
Mijn KTM is ERG slecht hiermee en ik vond jouw methode ook de beste manier om te annuleren. Misschien een twin-ding omdat het niet zo abrupt is als de Triumph triple.
Blij dat dit eindelijk beschikbaar is, maakt een geweldige motor ongelooflijk.
Werkt goed op mijn 939. De enige waarschuwing is dat de "defeat"-knop een beetje plakkerig is en een paar tikken nodig kan hebben. Misschien raak ik "set" of "resume" met mijn handschoenen aan? Wees gewoon voorzichtig of negeer het helemaal en gebruik de remmen of het gaspedaal om het uit te schakelen. De "resume" en "set" werken zeer goed. De krachtige motor heeft geen probleem om een constante snelheid aan te houden.Bestelde de Veridian CC voor mijn 2019 939, besteld afgelopen zaterdag & vandaag (zondag) aangekomen in Sydney. Veridian reageerde zeer snel op mijn vragen, dus hulde aan hen. Helaas krijg ik pas volgende week vrijdag de kans om het te installeren vanwege verplichtingen. Ik heb een paar foto's van het 'unboxing' toegevoegd, let op de 939-specifieke 4-pins stekker (gele basis). De laatste 2 foto's zijn van mijn eigen connector.